« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kada učionica postane planina, špilja, stari kaštel ili morska obala tada se znanje upisuje u srce, a ne samo u bilježnicu. Upravo to doživjeli su učenici 4. razreda na četverodnevnoj terenskoj nastavi od 13. do 16. svibnja. Ovaj poseban oblik nastave pružio im je priliku da istraže prirodne ljepote i kulturnu baštinu Like i Istre.
Prvi dan posjetili su utočište za medvjede u Kuterevu, gdje su promatrali život smeđih medvjeda i slušali zanimljive priče o Bruni, najstarijem stanovniku skloništa.
Nakon toga uputili su se prema Kući Velebit u Krasnu, gdje su kroz mnoge interaktivne sadržaje naučili mnogo o biljnom i životinjskom svijetu, ali i o planinskom krajoliku Nacionalnog parka Sjeverni Velebit. Učenici su navečer sudjelovali u poligonu.
Drugi dan bio je rezerviran za istraživanje Istre – regije bogate poviješću, ljepotom i legendama. Prva postaja bila je špilja Mramornica, jedno od najstarijih speleoloških nalazišta u Hrvatskoj.
Učenici su, uz stručno vodstvo, silazili u dubine zemlje gdje su razgledavali veličanstvene stalaktite i stalagmite, diveći se snazi prirode koja oblikuje krajolik kroz tisućljeća. Nakon toga uslijedio je posjet Poreču gdje su prošetali starom gradskom jezgrom, Eufrazijevom bazilikom i učili o ostavštini Rimljana i ranog kršćanstva.
U poslijepodnevnim satima stigli su u Rovinj – dragulj istarske obale. Strm i uzak uspon do crkve Sv. Eufemije nagrađen je pogledom koji oduzima dah. Dan je zaključen slobodnim vremenom i večernjom zabavom u hotelu. Treći dan terenske nastave započeo je posjetom gradiću koji ima čak tri naziva – Svetvinčenat, Savičenta, San Vincenti.
Učenici su sudjelovali u zanimljivoj edukativnoj igri pod nazivom „Modna renesansa“. Kroz igru i istraživanje kaštela Morosini – Grimani, naučili su mnogo o životu u prošlim stoljećima, a kostimirani likovi i priče iz toga doba probudile su maštu svakoga djeteta. Nakon Svetvinčenta slijedio je dolazak u Pulu, gdje su učenici prošetali gradskom jezgrom i razgledali veličanstvenu Arenu. Poslijepodne je donijelo jedno od najiščekivanijih iskustava – izlet u Nacionalni park Brijuni. Plovidba brodom bila je posebno uzbudljiva, kao i vožnja vlakićem po Velikom Brijunu. Učenici su tako upoznali bogatu floru i faunu parka i sve čari ovoga veličanstvenoga otoka. Dan je zaokružen kreativnom radionicom.
Posljednji dan započeo je uzbuđenjem i veseljem jer je pred učenicima bio završni, ali nimalo manje uzbudljiv događaj – Dinopark Funtana. U čarobnom okruženju ovoga zabavno – edukativnoga parka djeca su zakoračila u svijet prapovijesti. Veliki modeli dinosaura, predstava, vožnje i animatori pretvorili su dan u pravi festival dječje radosti.